ایران فایل 021

پاورپوینت,نمونه سوال دانشگاهی,تحقیق و جزوه

ایران فایل 021

پاورپوینت,نمونه سوال دانشگاهی,تحقیق و جزوه

پاورپوینت استراتژی نوآوری

پاورپوینت استراتژی نوآوری

نوآوری و رقابت نوآوری و به چالش کشیدن قواعد شرکت ها برای موفقیت به خلق شیوه های نو، قواعد جدید و خلق محصولاتی کاملا متفاوت احتیاج دارند. دیگر اثر بخشی تضمینی برای برتری رقبا فراهم نمیسازد. امروزه قرار گرفتن در شرایط مستعد برتری مستلزم ایجاد تغییر اساسی در قواعد بازی است.


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم369 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیروان شناسی
  
توضیحات کامل

پاورپوینت استراتژی نوآوری

 

نوآوری و رقابت
نوآوری و به چالش کشیدن قواعد
شرکت ها برای موفقیت به خلق شیوه های نو، قواعد جدید و خلق محصولاتی کاملا متفاوت احتیاج دارند.

دیگر اثر بخشی تضمینی برای برتری رقبا فراهم نمیسازد.

امروزه قرار گرفتن در شرایط مستعد برتری مستلزم ایجاد تغییر اساسی در قواعد بازی است.
نوآوری و به چالش کشیدن قواعد
عوامل روی آوری شرکت ها به نوآوری و خلق ایده های انقلابی:

فقر و کاهش اهمیت منابع
آینده سازی
همگرایی، تشابه و کوتاه شدن عمر استراتژی ها
تلاش برای حفظ جوانی


فقر و کاهش اهمیت منابع
نوآوری در کسب و کار و نیز پیشرفت تکنولوژی، باعث شده است تا از اهمیت منابع به ویژه منابع اولیه در دستیابی به مزایای رقابتی کاسته شود. شرکت ها با روش ها و راه حل های گوناگون وابستگی خود به منابع و امتیازات را کاهش میدهند و برای فایق آمدن بر فقر سرمایه، تکنولوژی، نیروی انسانی و نیز تورم تلاش میکنند.
آینده سازی
شرکت های متعددی سعی میکنند تا الگوهای آینده کسب و کار را پیش بینی نمایند و استراتژی خود را بر اساس فرصت ها و تهدید ها خلق کنند.
با این حال به دلیل وجود متغییر های آشکار و پنهان بسیار، پیش بینی دقیق آینده ناممکن است.
به دلیل عدم اطمینان از تحولات، برخی شرکت ها سعی میکنند تا خود الگوی کسب و کار آینده را بسازند. این شرکت ها معتقدند که شرکتی که استاندارد صنعت را تعیین میکند تقریبا همیشه بر بازار حاکم بوده و تسلط دارد.
آینده سازی
شعار شرکت ماکروسافت: آینده را ما تعیین میکنیم.
گری هامل استاد استراتژی: هدف از پیش بینی آینده تعیین آنچه ممکن است رخ دهد نیست بلکه هدف از آن درک آینده ای است که میتوان ایجاد نمود.
دنیس گابور: بهترین راه پیش بینی آینده ساختن آن است.
همگرایی، تشابه و کوتاه شدن عمر استراتژی ها

مشابهت و همگرایی استراتژی ها، شرکت های پیشرو را وادار میکند تا برای متمایز شدن از سایرین،‌ فرایند ها، شیوه ها و محصولات و خدماتی نو خلق نمایند. این امر مستلزم نوآور بودن آن ها میباشد.

خلق مزیت رقابتی دیگر به معنای انجام بسیار خوب یک قاعده کنونی بازی نمی باشد بلکه به توانایی شرکت در ایجاد تغییرات بنیادی در قواعد بازی دارد.
تلاش برای حفظ جوانی
نوآوری و باز نگری اساسی به همراه برخی از تجربیات مفید گذشته، میتواند شرکت های قدیمی را در موضعی برتر نسبت به سایرین قرار دهد. بنابراین نوآوری عاملی است که میتواند مانع پیری شرکت ها و نیز جوان تر شدن شرکت های پیر شود.
نوآوری به معنای انجام کارهای جدید یا انجام کارهای موجود به روش های جدید است.
نوآوری استراتژیک موضوعی بیش از توسعه محصولات جدید است. نوآوری میتواند در سیستم های پشتیبانی، ساختار سازمانی، سیاست های تولید، کانال های توزیع و ارتباطات و سایر حوزه ها باشد.
در نظام جدید منافع بسیار نصیب شرکت هایی میشودکه مدل ها و ایده های جدید خلق نمایند. این ایده ها و مدل های ارزش آفرین مبتنی بر تغییر تکنولوژی،‌تغییرات جمعیتی و ذایقه مصرف کنندگان پدید می آیند.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.