فایل آموزش مقدماتی «دیجیتال مارکتینگ» یا «بازاریابی محتوا» با بیانی ساختارمند، ساده، مختصر و کاربردی، در قالب PDF و شامل 22 صفحه
تعداد صفحات | 22 |
حجم | 1017 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | |
دسته بندی | مطالعات ارتباطی و فناوری اطلاعات |
آموزش مقدماتی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی محتوا
امروزه حضور در دنیای دیجیتال و بازاریابی شبکه ای با استفاده از تولید محتوای مجازی به دلایل زیر از اهمیت بسیاری برخوردار است :
آمار بالای کاربران آنلاین
قیمتهای سرسامآور تبلیغات آفلاین
یافتن مشتریان بالقوه و نه همه مشتریان
آگاهی از محل جغرافیایی مشتریان
توانایی محاسبه میزان اثربخشی (نرخ بازگشت سرمایه مشخص)
این نوع بازاریابی، یک بازاریابی غیرمستقیم محسوب میشود و خواسته مخاطب در آن اهمیت دارد و تمرکز آن بر افزایش مشتریان از راههایی غیر از تبلیغات تهاجمی است و از طریق روش «قیف بازاریابی» با مشتریان ارتباط برقرار و بهجای فروش مستقیم، از طریق جلب اعتماد مخاطب در طول یک مسیر، او را به مشتری وفادار تبدیل میکند.
در نگارش این فایل سعی شده است تا با زبانی ساده و و بیانی کاربردی، چشم اندازی در برابر خواننده نسبت به موضوع «دیجیتال مارکتینگ» گشوده و آشنایی مقدماتی با سه مرحله استراتژی دیجیتال مارکتینگ (مشخص کردن اهداف، مارکت یا عرضه و تحلیل در مارکتینگ) ایجاد گردد.
عنوان : آموزش مقدماتی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی محتوا
فرمت : PDF
تعداد صفحات : 22