دسته بندی | گزارش کارآموزی و کارورزی |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 72 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 111 |
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 111 صفحه
عنوان گزارش : مدیریت کارعملی در آموزشگاه نام استاد : نام پژوهشگر: م دلیل تحقیق : آشنایی با وظایف و عملکرد موسسه آموزشی مدیریت-معاونت و .
.
.
امکانات آموزشی و فرمهای آموزشی و آشنایی با آموزش تحصیلی راهنمایی در آموزشگاه عناوین صفحه تشکر و قدردانی مقدمه سر آغاز - نام موسسه -عنوان رساله - محل تحقیق - تاریخ فهرست مطالب بخش اول : مشخصات کلی آموزشگاه بخش دوم : مدیریت بخش سوم : معاونت بخش چهارم : دفتر داران-بایگان بخش پنجم : دبیران سر گروه بخش ششم: امور پرورشی بخش هفتم: آموزگاران و همکاران بخش هشتم : ارکان و شوراهای مدرسه بخش نهم : انجمن اولیا و مربیان بخش دهم : ارزشیابی بخش یازدهم : مشاوره بخش دوازدهم : خدمتگزاران بخش سیزدهم : سرایدار بخش چهاردهم: پیشنهادها- محدودیت ها- مصاحبه بخش پانزدهم : منابع و مآخذ بخش شانزدهم : بیوگرافی محقق صفحه ضمائم – اردوها – مسابقات علمی بسمه تعالی تشکر و قدردانی احتراما، بدین وسیله از تمام کارکنان محترم مدرسه راهنمایی دخترانه مهدیه اعم از مدیر و معاونین – مربیان پرورشی – متصدیان آزمایشگاه و کتابخانه و دفتر داران و دبیرانی که مرا در تحقیق کار عملی در موسسه یاری بی شائبه نمودند کمال تشکر و قدردانی و سپاس را دارم و از خداوند منان آرزوی سلامتی و توفیق برای کلیه کارکنان مدرسه راهنمایی مهدیه دارم.
مقدمه : تعریف آموزش و پرورش دوره راهنمایی تحصیلی: دوره راهنمایی تحصیلی پس از دوره ابتدایی (مرحله اول تعلیمات عمومی) آغاز میشود و مرحله دوم تعلیمات عمومی به شمار می رود معمولا گروه سنی یازده تا سیزده ساله در این دوره تحصیل می کنند.
علت نامگذاری مرحله دوم تعلیمات عمومی به نام دوره راهنمایی تحصیلی وارد شدن مفهوم راهنمایی در آموزش و پرورش و لزوم توجه به تفاوتهای فردی و فراهم کردن شرایط بهره برداری صحیح از استعدادهاست که در همه سطوح تعلیمات رسمی باید مورد توجه قرار گیرد.
انتخاب رشته تحصیلی مناسب از موارد مهمی است که باید به آن در این دوره بیشتر توجه شود بنابراین مدارس راهنمایی تحصیلی عبارتند از مراکزی که با اجازه وزارت آموزش و پرورش برای تربیت نوجوانان یازده تا سیزده ساله برای تحقق اهداف این دوره تاسیس میشوند و در آنها علاوه بر افزایش معلومات و توجه به رشد بدنی، عقلی، اجتماعی، عاطفی و اخلاقی نوجوانان، خدمات راهنمایی و مشاوره نیز ارائه میشود.
دوره راهنمایی تحصیلی دوره انتقال از محیط ساده مدرسه ابتدایی به محیط پیچیده تر مدارس متوسطه است دوره ای که انتقال از کودکی را به اواخر نوجوانی و جوانی بر عهده دارد و نسبت به دوره ابتدایی از نظر تنوع دروس و تنوع دبیر تفاوت دارد .
از این رو توجه خاص به این دوره و ایجاد و توسعه مراکز تربیتی برای اجرای برنامه های تدوین شده ضرورت دارد.
در طرح اصلاح نظام آموزش و پرورش ایران در سال 1344 دوره ابتدایی 5 سال اعلام شد بعد از آن دوره با نام دوره تحصیلی راهنمایی به مدت سه سال اعلام شد اهداف آموزش و پرورش دوره راهنمایی تحصیلی در دو حیطه شناختی و عاطفی در شورای تغییر نظام آموزش و پرورش در سال 1374 تعیین شده است.
که در این دو حیطه شناختی
دسته بندی | گزارش کارآموزی و کارورزی |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 88 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 35 |
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 35 صفحه
معرفی مکان کارآموزی: سرپرست کارآموزی: آدرس: کرج – بلوار طالقانی – روبروی دادسرای عمومی – ساختمان 55 طبقه اول گروه مهندسین برج سازان.
مکان کارآموزی دارای سه اتاق سه کامپیوتر هر کامپیوتر مربوط به یک اتاق در اختیار مهندسین 1- مهندس قنبری 2- مهندس خالصی 3- مهندس اکبری.
این شرکت مربوط به کارهای معماری، عمرانی، طراحی واحدهای مسکونی اداری تجاری بود.
این شرکت از طریق یکی از کارمندان دانشگاه ابهر به من معرفی گردید.
از تاریخ 6/7/84 در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ها از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر کارم را شروع کردم و در تاریخ 28/10/84 به اتمام رسید.
که مهندسین این شرکت در بالا رفتن سطح معلومات و یافته های جدید در مورد کارهای معماری و انجام کارهای قانونی ساخت یک بنا و .
.
.
خیلی مثمرثمر بودند.
مقدمه از بدو خلقت موجودات، جانوران مختلف به منظور حفاظت خود از بلایای طبیعی و درندگان در پی پیدا کردن مسکن برآمدند.
در طی میلیونها سال تنها انسان به فراخور طبیعت ضعیفتر و خصلت برتر خود، غارها و بلندای درختان را ترک کرد و ساختمان سازی در سطح زمین را تجربه نمود.
سپس تجارب خود را به فرزندانش منتقل کرد.
سالهای متمادی طول کشید تا بنایان به عنوان طبقه ای برگزیده، به خلق شاهکارهای ابدی دست زدند که بیانگر تمدنهای پر قدرت زمان خویش هستند.
در معماری امروز باید از مهارتها و تخصصهای مختلف موجود بهره گرفت تا نتیجه بهتری بدست آید و کیفیت و کمیت کار معماری را افزایش دهد.
کارهای اداری دفتری: تایپ نامه های مربوط به شرکت در مناقصه (word).
مرتب کردن کلیه نقشه های مربوط به نقشه های سالهای گذشته و امسال.
انجام کارهای اداری (رفتن به بانک – ادارات (شهرداری) به شرکتهای که شرکت با آنها همکاری می کرد.
تصحیح دوباره نقشه های طراحی شده.
استفاده از کتابهای کتابخانه و نقشه های موجود.
استفاده از کامپیوتر در مورد نقشه.
مهر زدن نقشه های آماده.
تحویل نقشه های آماده به افراد مربوط.
بازدید از ساختمان.
طرح و محاسبه قطعه های خمشی: روش کشسانی (ارتجاعی) 1- علایم و اختصارات As وA سطح مقطع فولاد AD سطح مقطع یک میلگرد عرضی At سطح مقطع فولاد عرضی b عرض مقطع مستطیل و عرض بال تیر T bw عرض جان تیر Ea اساس ارتجاعی فولاد Eb اساس ارتجاعی بتن F نیرو h ارتفاع موثر مقطع ht ضخامت بال تیر T H کل ارتفاع مقطع I گشتاور لختی (ممان اینرسی) K شیب خط توزیع تنش نسبت به محور قائم Io طول دهانه آزاد IST طول دهانه محاسبه ای ITR طول واقعی تیرچه It طول محاسبه ای میلگرد تقویتی بدون احتساب طول مهاری َI طول میلگرد تقویتی با احتساب طول مهاری M لنگر خمشی n ضریب هم ارزی p بار گسترده یکنواخت در واحد سطح p بار متمرکز s لنگر ایستایی یکی از دو قسمت مقطع که توسط تار خنثی از هم جدا شده اند، نسبت به تار خنثی (با حذف بتن منقطه کششی) t فاصله فولادهای عرضی V نیروی برشی x عمق تار خنثی نسبت به دورترین تار فشاری x فاصله افقی y فاصله از تار خنثی z بازوی اهرم و زوایا تغییر شکل نسبی تغییر شکل نسبی فولاد کششی تغییر شکل نسبی فولاد فشاری تغییر شکل نسبی بتن کششی تغی
دسته بندی | گزارش کارآموزی و کارورزی |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 1130 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 7 |
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 7 صفحه
بسمه تعالی گزارش کار کارگاه ماشین ابزار 2 فرایند ساخت دستگاه گردو شکن مراحل ساخت قسمت پیچ: 1)ابتدا میله ای با جنس آلومنیوم و قطرMM 20 انتخاب می کنیم سپس دو طرف آن را به وسیله دستگاه ماشین تراش، تراشیده و طول آن را بهMM 115 می رسانیم.
2)به وسیله دستگاه ماشینِ تراش، پله تراشی با عمق MM2 وطول MM42 را، در قطعه شروع می کنیم.
این کار را تا زمان رساندن قطر میله به اندازه MM16 وطول MM42 ادامه می دهیم.
3)به اندازه قطر تیغه کوچک، شیاری از لبه پله زده تا فاصله ای میان آجهای پیچ و پله که در مراحل بعد، در کار ایجاد می کنیم، بوجود آید.
4)قطعه کار را به روی دستگاه محکم کرده با استفاده از تیغه مخصوص پیچ تراش بر روی قطعه، زوه های پیچ را تعبیه می کنیم.
5)سر قسمت A پیچ را با استفاده از مته خزینه سوراخ 6)قطعه کار را باز کرده آن را با کمک کهنه و پارچه، برای جلوی گیری از زخمی شدن کار بر روی گیره می بندیم.
7)با کمک حدیده پیچ ایجاد شده در میله را هموار و صیغلی می کنیم.
توجه شود در همین کار حتما اولا حدیده کاری باید همراه با روغن کاری انجام پذیرد، ثانیا حدیده هنگام سوار سدن بر روی سر پیچ، با افق زاویه صفر درجه بسازد تا از ایجاد راه دیگری در پیچ جلو گیری شود، ثالثا حدیده کاری باید به صورت 180 درجه به سمت راستگرد و 90 درجه به سمت چپ گرد به (صورت عکس) انجام پذیرد.
8)قطعه کار را باز کرده و دوباره بر روی دستگاه تراش می بندیم، این بار شیاری به فاصله MM30 از کف قسمت B به طولMM 30 به عمق MM1 بر می داریم.
9)تیغه را تعویض کرده و بر روی سوپورت،غلتک های آج زن را می بندیم.
دور دستگاه را کند کرده و بر روی اتومات قرارداده تا لبه شیار را سنگ بزند.
10)تیغه را تعویض کرده، تیغه از قبل آماده را که سر آن به شکل است بر روی دستگاه بسته، نوک تیغه را بر قسمت Bپیچ مماس و تا پیش روی نوک تیغه تا وسط پیچ کار را ادامه می دهیم.
مراحل ساخت قسمت مهره: 1)مهره را به وسیله یک تسمه برای ایجاد لنگی در کار و سوراخ کاری مهره به مختصاتY=0،X-5 در مهره، به سه نظام می بندیم.
تسمه را به حالت قائم به طرف زمین نگه داشته، سپس تیغه متصل به سپورت را به زاویه حدودا 30 درجه به مهره نزدیک می کنیم.
هدف از انجام این عملیات زدن خط راهنمای عرضی و طولی برای اجرای مراحل بعد است.
2)با نزدیک کردن سوپورت از مرکز مهره تابه انتهای مهره خطی کاملا صاف راباعمق بسیار بسیار کم در کار ایجاد می کنیم سپس از امتداد همان خط، خط دیگری را به طول قطعه ایجاد می کنیم.
3)در این مرحله به کمک مته خزینه در قعطه کار سوراخی برای ادامه مراحل سوراخ کاری ایجاد میکنیم سپس مته خزینه را با مته 12 تعویض کرده، تاانتهای مهره راسوراخ می کنیم.
4)همین کار را با مته های شماره 18،16 نیز انجام می دهیم.
سپس سه نظام مرغک را باز کرده مته 22 را بر روی آن سوار کرده،دور دستگاه را کاهش نیز کاهش می دهیم.
5)این مراحل را بامته های 40،37،35،32،28،24 و42 ادامه میدهیم تا به قطر مطلوب برسیم.
6)کار راباز کرده بر روی گیره دستی طوری می بندیم که خطی که قبلا بصورت طولی بر روی کار ایجاد کرده بودیم با دهانه گیره زاویه قائم بسازد سپس
دسته بندی | گزارش کارآموزی و کارورزی |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 64 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 75 |
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 75 صفحه
1) تاریخچه فعالیت شرکت : شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران در تاریخ 31/3/71 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده و شماره 91000 مورخ 31/3/1371 در اداره کل ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی شهرستان کرج به ثبت رسیده است شرکت در تاریخ 31/3/71 با انتقال اموال و دارایی ها و تأسیسات آب مشروب از شرکت ها و دستگاههای قلبی و چهارچوب قانون نشان شرکت های آب و فاضلاب و قانون تجارت آغاز به کار کرد.
2) فعالیت اصلی شرکت : موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه ایجاد و بهره برداری از تاسیسات مربوط به توزیع آب شهری و همچنین جمع آوری و انتقال و تصفیه فاضلاب در داخل محدوده قانونی شهرها و امورات تابعه است .
3) وضعیت اشتغال : تعداد کارکنان دائم و موقت با شرح ذیل می باشد : شرح 30/12/83 29/12/82 کارکنان دائم 686 نفر 708 نفر کارکنان شرکت خدماتی 50 نفر 193 نفر 2) مبنای تهیه صورتهای مالی : بر اساس قانون تشکیل شرکتهای آب و فاضلاب یکبار به تاریخ 29/12/71 و بعداً تحویل آبرسانیها در خصوص کلیه دارائیها تجدید ارزیابی شده و صورتهای مالی از آن تاریخ اساساً بر بهای تمام شده تاریخی تهیه و در موارد تخصصی از ارزش های جاری نیز استفاده شده است .
3) خلاصه اهم رویه های حسابداری : 1-3 موجودی مواد و کالا = موجودی مواد و کالا به اقل بهای تمام شده و خالص ارزش فروش گروه های اقلام مشابه ارزشیابی در صورت فزونی بهای تمام شده نسبت به خالص ارزش فروش مابه التفاوت به عنوان ذخیره کاهش ارزش موجودی شناسایی می شود بهای تمام شده موجودیها با به کارگیری روش میانگین تعیین می گردد.
2-3 سرمایه گذاریها = سرمایه گذاری های بلند مدت به بهای تمام شده پس از کسر هر گونه ذخیره بابت کاهش دائمی در ارزش هر یک از سرمایه گذاریها ارزشیابی می شود در آمد حاصل از سرمایه گذاریها در زمان تصویب سود توسط مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت سرمایه پذیر ( تا تاریخ ترازنامه ) شناسایی می شود .
3-3 دارائیهای ثابت شهود : 1-3-3 نحوه ثبت دارائیهای ثابت = دارائیهای ثابت شهود بر مبنای بهای تمام شده در حسابها ثبت می شود .
مخارج بهسازی و تعمیرات اساسی که باعث افزایش قابل ملاحظه درخواست یا عمر مفید دارائی های ثابت یا بهبود اساسی در کیفیت بازدهی آنها می گردد .
در صورتیکه مبلغ آن با اهمت به عنوان مخارج سرمایه هایی محصوب و طی عمر مفید باقی مانده دارائیهای مربوطه مستهلک می شود .
هزینه های نگه داری و تعمیرات جزئی که به منظور حفظ یا ترمیم منافع اقتصادی مورد انتظار واحد تجاری از استانداردهای عملکرد ارزیابی دارایی اولیه انجام می شود.
هنگام وقوع به عنوان هزینه های اجرایی تلقی و به حساب سود و زیان دوره منظور می گردد.
دارایی های ثابت مشهود ایجاد یا خریداری شده از محل منابع طرح های عمرانی و ةیا سایر کمک ها در صورت اطمینان از احراز شرایط تا قبل از اتمان طرح تحت عنوان پروژه های در در جریان تکمیل در حسابها منعکس و پس از اتمام طرح و آغاز بهره برداری به حساب دارائی های ثابت مشه ود شرکت منظور می گردد.
روش و نرخ استهلاک : استهلاک داراییهای ثابت با توجه به عمر مفید برآوردی دارایی های مربوطه به صورتجلسه مشترک وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی های نیرو بر اساس نرخ هاو روش های زیؤ محاسبه می شود.
دسته بندی | گزارش کارآموزی و کارورزی |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 21 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 37 |
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : 37 صفحه
بسم الله الرحمن الرحیم گزارش کار آموزی استاد راهنما : تهیه کننده : پاییز 84 فهرست مطالب : اجرای سقف تیرچه و بلوک ایزولاسیون پای ستون ها اجرای کرسی چینی اندود ماسه سیمان روی کرسی و ایزولاسیون روی آن آجر چینی دیوار های خارجی اجرای گچ و خاک روی دیوارها و سقف تهیه و نصب چهار چوب در ها و پنجره های فلزی تاسیسات برقی تأسیسات مکانیکی ، لوله های چدنی فاضلاب ، کانال کولر چک لیست نظارتی کرسی چینی و بلوکاژ کف چک لیست نظارتی عایق کاری روی کرسی چینی چک لیست نظارتی آجر کاری چک لیست نظارتی اندود گچ و خاک چک لیست نظارتی ساخت و نصب چهار چوب درب ها و پنجره ها چک لیست نظارتی کرم بندی پشت بام نظرات و پیشنهادات کار آموز اجرای سقف تیرچه و بلوک ابتدا بر آورد لازم به عمل می آید تا مقدار مصالح لازم مشخص شود ، ابعاد تیرچه ها از روی نقشه های اجرایی بدست می آیند .
می توان تیرچه ها را سفارش داد و هم می توان در کارگاه ساخت .
پارامتر هایی را که ناظر در خصوص تیرچه ها باید کنترل کند : کنترل ساخت خرپای تیرچه کنترل سایز و طول میلگرد ها طبق نقشه کنترل فاصله خرپاها و ابعاد تیرچه کنترل ارتفاع خرپا وفاصله آرماتورهای طولی کنترل عرض ناودانی مورد نظر جهت ساخت تیرچه برای تیر ریزی ، تیرچه ها را روی زمین یا روی سقف زیرین که انجام شده می چینیم سپس یک نفر به طبقه ی بالا رفته و با کمک طناب یک سر تیرچه ها را بالا کشیده و روی تیر اصلی قرار می دهد بعد از بالا کشیدن یک سر آنها به سمت دیگر دهانه رفته و با استفاده از طناب سر دیگر آن را نیز بالا می کشد و روی تیر اصلی قرار می دهد حال با استفاده از بلوک هایی که می خواهد در سقف قرار بگیرد فاصله بین تیرچه ها را تنظیم می کند بدین شکل که یک عدد بلوک در ابتدای تیرچه و یک عدد نیز در انتها بین تیرچه ها قرار می گیرد لذا فاصله بین تیرچه ها تنظیم می شود .
برای بهتر عمل کردن سقف ، در جهت تیر ریزی به اندازه ی 5 سانتی متر و در جهت عمود بر تیر ریزی به اندازه ی 10 سانتی متر در دو جهت فاصله داده می شود .
بعد از تنظیم فاصله بین تیرچه ها ، بلوک ها در بین آنها قرار داده می شود .
برای چیدن بلوک ها ابتدا بلوک ها تا سقف زیرین که اجرا شده است با کمک بالابر به بالا آورده می شوند ، حال برای سریع تر شدن عملیات می توان از سه کارگر استفاده کرد ، بدین شکل که یک نفر بلوک را برداشته ودر دست می گیرد و نفر دوم با استفاده از یک چوب که در سر آن مهاری ایجاد کرده ، چوب را به داخل بلوک برده و آن را بلند کرده و به نفر سوم که بر روی تیرچه ها در طبقه بالا قرار دارد می دهد و نفر سوم آنها را دربین تیرچه ها قرار میدهد .
برای مهارتیرچه ها در زیر تیرچه ها و در جهت عمود بر تیر ریزی تکیه گاه هایی به نام به نام شمع قرار می دهند .
برای کار گذاری شمع ها ابتدا چوبهایی به عرض تغریباً 15 سانتی متر را در زیر تیرچه ها ( در جهت عمود بر تیر ریزی ) با استفاده از سیم مفتول می بندیم سپس از زیر شمع را در زیر این چوب ها قرار می دهیم و آنقدر می پیچانیم تا سفت شود البته قبل از اینکه بلوک ها را بچینیم این شمع ها را می بندیم .
برای ایجاد فاصله ی 10 سانتی متری در جهت عمود بر تیرچه ها هیچ م