ایران فایل 021

پاورپوینت,نمونه سوال دانشگاهی,تحقیق و جزوه

ایران فایل 021

پاورپوینت,نمونه سوال دانشگاهی,تحقیق و جزوه

پاورپوینت نظام 5S

دانلود پاورپوینت با موضوع نظام 5S، در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، چرا 5S، 5Sپیشنیازی برای هر برنامه بهبود، پنج واژه 5S، ساماندهی (سازماندهی ، تفکیک و تعمیر) ( Seiri )، نظم و ترتیب (Seiton )، پاکیزه سازی ( Seiso )، استانداردسازی ( Sekitsu )، انضباط ( Shitsuke )، نمونه عکسهای از 5Sقبل و بعد از انجام آن
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2814 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28
پاورپوینت نظام 5S

فروشنده فایل

کد کاربری 19

دانلود پاورپوینت با موضوع نظام 5S، در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه

چرا 5S ؟

5Sپیش نیازی برای هر برنامه بهبود

پنج واژه 5S

ساماندهی (سازماندهی ، تفکیک و تعمیر) ( Seiri )
نظم و ترتیب (Seiton )
پاکیزه سازی ( Seiso )
استانداردسازی ( Sekitsu )

انضباط ( Shitsuke )

نمونه عکسهای از 5S قبل و بعد از انجام آن

قسمتی از متن:

5S یکی از مباحث عمده در مدیریت ژاپنی میباشد که ابتدا در ژاپن و سپس در سایر کشورها به کار گرفته شده است.هدف 5S به بیانی ساده، سامان دادن، نظم و ترتیب، پاکیزه سازی، هماهنگی و ایجاد انضباط در محیط کاری است. 5S، به عنوان موثرترین رهیافت و ستونی استوار در ساختمان عملیات اصلاحی و بهبود بهره وری شناخته شده است که با اجرای این اصول در صنایع و سازمانهای مختلف تجاری، صنعتی و خدماتی موجب افزایش بهره وری، استفاده بهینه از سرمایه نیروی انسانی و زمان انجام کار، افزایش کارایی و در نهایت سوددهی بیشتر سازمان می‌شود.

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " نظام 5S" می باشد که در حجم 28 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.